RaSu-pelivuorot etsii uusia pelaajia

Laji on sulkapallo ja joukkueen kotipaikka on Raisio. Joukkueeseen kuuluu 93 jäsentä ja kalenterissa on 51 tulevaa treeniä tai peliä.

RaSu tarjoaa mahdollisuuden harrastaa sulkapalloa niin harraste- kuin kilpailulajina.

Liity jäseneksi täyttämällä jäsenhakemus osoitteessa: https://rasu.yhdistysavain.fi/. Tämän jälkeen saat jäsenmaksutiedot (juniorit 75 eur/vuosi, aikuiset 100 eur/vuosi, huom. jäsenmaksu muuttunut 1.1.2020 alkaen) ja voit pelata vapaasti Rasun jäsenille tarkoitetuilla yhteisillä vuoroillamme. Huom. osa vuoroistamme on suunnattu ensisijaisesti junioreille sekä juniorivalmennukseen (valmennusmaksut tulevat jäsenmaksun lisäksi).

Katso tarkemmat tiedot nettisivuiltamme www.rasu.net.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 5 minuuttia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
RaSu-pelivuorot: kokoonpano